דלג לתוכןדלג לפוטר

צוות חירום – בעזרת ה.ב בטיחות נערכים בהתאם

צוות חירום הוא צוות הכולל עובדים ו/או מנהלים אשר אמור לתת מענה ראשוני בעת אירוע חירום עד להגעת הכוחות המקצועיים לאתר (מד"א ומכבי האש).

אירוע חירום יכול להיות: שריפה או פציעה כלשהי, רעידת אדמה, מאירוע בדיד ועד אירוע רב נפגעים.

הקמת צוותי חירום מעוגן בתקנות, מעבר לדרישה צוות חירום מקנה בטחון בארגון שיש מי שייקח אחריות על המתרחש.

הקמת צוות חירום כולל:

  • אפיון הדרישות באתר.
  • הדרכת צוות חירום והקניית היכולות הנדרשות.
  • רכישת הציוד המתאים וביצוע תרגול של התרחישים השונים.

כאשר לא מטפלים בשריפה קטנה היא גדלה כאשר לא מטפלים בפציעה בזמן היא מחמירה –

זוהי בדיוק המהות של צוות חירום האתרי.

כאשר עולה הנושא של הערכות צוות חירום בארגון, עולה הצורך הרב להגן על אנשי הארגון מפני תרחיש טבע בלתי צפויים, לצד היערכות למצבים מורכבים יותר בעזרתם של מערכי מלחמה. כאמור, לא מעט ממוני בטיחות מדברים על כך ורוצים להיערך בהתאם ולכן, בדיוק על כך, ה.ב בטיחות רוצים לדבר אתכם במאמר הבא. ערוכים לכל התרחישים האפשריים? מה לגבי צוות החרום של המפעל? במאמר שלפניכם נציע לכם ממוני הבטיחות כמה אלטרנטיבות שיוודאו כי כל מערכי החירום מוכנים לכל מקרה שלא יהיה.

צוות חירום – מערכי לימוד ראשוניים

  • אם אתם ממוני בטיחות אחראים שכבר מבינים את המצב ומכירים את תרחישי המלחמה העלולים להתרחש במפתיע – מהמחויבות שלכם גם להיערך לשעת חרום. באמצעות יום עיון מרוכז לאירועי חירום וחילוץ, התרחישים יהיו קלים יותר מכפי שחשבתם – קשה באימונים קל בקרב.
  • הידעתם? חילוץ סע"ר שהוא למעשה סיוע עצמאי ראשוני, הינו קריטי ביותר, אחרי הכול, האדם חייב לדעת כיצד לנהוג באין מענה או אדם בסביבה. בדיוק לשם כך, מתקיימים ימים אלו שהם תורה שלמה שהועברה בראשונה על ידי פיקוד העורף ומלמדת את כל עקרונות החילוץ הנדרשים למזעור נזקים וחיי אדם.
  • אפיון צוות חרום, מגבלות של חילוץ, ניתוח איומים ומענה, עקרונות החילוץ הראשוני ועוד. אלו הם רק חלק מהנושאים אשר יועברו במסגרת הכשרה זו. מיותר לציין כי התרגול יבוא לידי ביטוי באתרים הייעודים לכך והם חלק בלתי נפרד מהכשרה זו.

צוות חירום – מוכנות לשעת חירום – כי לעובדים שלכם מגיע את הטוב ביותר

לסיכומו של דבר, באמצעות צוות חירום מיומן, הסכנות אולי תהיינה בסביבה, אך הנזק בפועל יהיה מזערי. ממוני בטיחות יקרים, מאמר זה ייעודי עבורכם ומטרתו ללמד אתכם כיצד לנהוג עם העובדים שלכם בזמן אמת. באין אדם נמצא בזמן הסכנה, מחובתכם להעביר את הידיעות שלכם בצורה הנכונה ביותר לעובדים במקום. לשם כך, ה.ב בטיחות מבקשת יום הדרכת צוות חירום מלא מכם , זה כל מה שיידרש מכם בכדי להבין איך מתמודדים עם סכנה גם שמדובר בפעולת חילוץ עצמית.

לידיעתכם, יום זה יהיה מוכר כיום כשירות אחד.

x

צור קשר

    דילוג לתוכן