דלג לתוכן דלג לפוטר

הדרכות בטיחות אש

סיכון האש נמצא בכל מקום ובכל זמן (all around risk), לכן חשוב לנהלו הן מבחינת ידע והן מבחינת אמצעים ובקרות.

ה.ב בטיחות מספקת מעטפת מלאה בתחום הדרכות בטיחות באש, אשר כוללת: הדרכות בטיחות אש עיוניות המגבירות את המודעות וההבנה לגורמים לאירוע אש, דרכי טיפול ואמצעי גילוי, זיהוי וכיבוי.

הדרכות בטיחות באש כוללים תרגולים מעשיים כגון תרגול הפעלת מטף בעזרת סימולאטורים לכיבוי אש מתקדמים ותרגולי הסלנת מים.

אתם מוזמנים לבוא ולהתנסות בהדרכת בטיחות אש בחברת ה.ב בטיחות, החברה המובילה בתחום ההדרכות, הדרכת כיבוי אש וקורסים ובטיחות אש בישראל

בטיחות אש – סימולטור כיבוי אש

סימולטור לכיבוי אש הינו מכשיר מהפכני המאפשר אימון צוותים בהתמודדות עם אש חיה, יש לכך ערך רב ברמת הדחיפות והלחץ שהעובד חש, האש החיה מדמה ככל האפשר את ההתנהלות במקרים אמתיים.

סימולטור לכיבוי אש הינו נייד ויכול להגיע לכל מקום ברחבי ישראל שמעוניין לתרגל את עובדיו בכיבוי.

סימולאטורים לכיבוי אש מבוצעים על ידי מטפי תרגול המאפשרים תרגול של כמויות עובדים גדולות, ללא לכלוך וללא עלויות מטפים בסכומים יקרים.

באמצעות סימולאטורים לכיבוי אש ניתן לדמות מצבי בעירה שונים כמו גם לשלוט במצבי קושי על ידי וויסות גובה הלהבות.

בטיחות אש – סימולטורים דיגיטליים

שירות חדשני וייחודי המאפשר תרגול פרקטי, בו כל מודרך מתנסה בכל שלבי השימוש במטף, כגון קריעת הפלומבה ושליפת הנצרה, פעולות אשר אינן מתאפשרות במטפים סטנדרטיים.

בנוסף, באמצעות שימוש בסימולאטורים דיגיטליים מתאפשר תרגול סוגי שריפות לפי טכניקות כיבוי מתאימות, כך למשל שריפת חשמל או שריפת מוצקים יכובו באופן מתאים.

התרגול הינו נקי, מכיל רסס מים ומדמה אבקה וגז. צורת כיבוי זו מאפשרת תרגול כמות גדולה של עובדים, תוך התחשבות בעובדים ובסביבה. כל מתרגל מקבל דיווח על זמן הכיבוי, דבר המאפשר שיפור לאורך התרגול.

הסימולאטור הדיגיטלי מאפשר תרגול כיבוי אש בנקודות בהן לא ניתן להבעיר אש חיה, כגון סביבות דליקות וסביבות משרדיות.

בטיחות אש בכל ארגון מהווה חלק בלתי נפרד מדרישות הבטיחות החשובות למניעת והתמודדות עם מצבי חירום ודליקות מסוכנות. קיימות דרישות בטיחות מדויקות אשר נקובות בחוק ומחייבות כל ארגון לעמוד בהן על מנת שיוכל לקבל רישיון לעסק. המענה המדויק לשילוב של הצרכים הללו יהיה בהעברת הדרכת בטיחות באש וגם הדרכת כיבוי אש, יצירת תכנית פעולה במקרה של שריפה ומינוי של ממונה בטיחות אש בארגון שלכם. חברת ה.ב. בטיחות תתאים בעבורכם את כל דרכי ההתמודדות עם מצבים מסוכנים אלו בהתאמה מדויקת לאופן ההתנהלות של הארגון שלכם.

יועץ בטיחות אש לכל ארגון

חלק בלתי נפרד מהדרכות הבטיחות ידון בנושאי בטיחות אש, כיצד ניתן יהיה למנוע את המצבים המסוכנים הללו ומה דרך ההתמודדות היעילה, המהירה והבטוחה ביותר עם שריפה פתאומית. בין הנושאים השונים אשר יועברו במהלך ההדרכות החיוניות והחשובות הללו ניתן למנות גם את מהות האש, הסכנות שלה ודרכי ההתמודדות עמה, זאת לרבות מיגור האש והכרת מעכבי האש. חלק חשוב נוסף בהדרכה יכלול את ההיכרות עם החוקים והתקנות הנוגעות לבטיחות באש ואת הדרכים השונות ליישום התיאוריה בשטח.

הדרכת כיבוי אש לעובדים

חברת ה.ב. בטיחות תעביר הדרכות בטיחות אש הללו ואף תכשיר בעבורכם את ממונה הבטיחות באש. זו תהיה הדרך הנכונה למגר את סיכוני האש ולהתמודד עמה בצורה נכונה ומהירה במידה ופרצה האש.

לצד הדרכות הבטיחות הללו חשוב יהיה לוודא כי כל ארגון יכין סקר סיכונים אשר נועד לזהות ולהעריך את הסיכונים שבמבנה מסוים, סקר הסיכונים מהווה את המרכיב העיקרי של תוכנית הבטיחות ואת הבסיס לביצועה.

הקשר בין יועץ בטיחות אש מקצועי לבין מיגור האש

כאמור, הדרכות בטיחות אש מעניקות את המענה המקצועי ביותר בכל הנוגע לסיכוני האש ויהיו אלו אשר ילמדו את העובדים שלכם כיצד יוכלו למגר את סכנות האש, למנוע שריפות ולהתמודד עמן במצבי חירום. זכרו כי בשעה שהעובדים שלכם שומרים על הבטיחות בכל היבט, הם למעשה יוצרים את סביבת העבודה המיטבית. בקרו באתר של חברת ה.ב. בטיחות והעמיקו לנושאי הבטיחות השונים שאתם חייבים להכיר.

x

צור קשר

    דילוג לתוכן