דלג לתוכן דלג לפוטר

למידה מתוקשבת

יחידת פיתוח ההדרכה שלנו, H.B Learning, עוסקת באפיון ופיתוח מגוון תוצרי הדרכה בשילוב אמצעים טכנולוגיים. אנחנו מאמינים שהדרכת עובדים המותאמת לצרכי הבטיחות ואופי הארגון שלכם, היא הדרך האפקטיבית ביותר ליצירת תרבות בטיחות פרואקטיבית המשתפת את כל מעגלי הארגון. האתגר שלנו הוא להשלים את פערי הידע והביצוע הקיימים אצלכם בארגון בתחום הבטיחות, וליצור עבורכם את ההדרכה המתאימה, האפקטיבית והחווייתית ביותר!

הצוות שלנו מורכב מאנשים מוכשרים ומיוחדים המשלבים ידע מקצועי בתחום הבטיחות יחד עם מומחיות בטכנולוגיות הלמידה המתקדמות ביותר. כל פרויקט חדש עובר סיעור מוחות משותף ויחד אנחנו מפצחים את האתגר כדי לספק את הפתרון ההדרכתי הטוב ביותר.


אנחנו מאמינים שאין שני לקוחות זהים- כל לקוח מקבל מאתנו מוצר תפור למידותיו, שמדבר בשפה שלו, מציג את הנראות שלו ומשיג את המטרות הנכונות לו.


אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך- משלב איתור פערי הידע וה"פיצוח" ההדרכתי עד ליישום הפתרון במלואו והטמעתו בארגון. מצגות להדרכה פרונטאלית, תרגילי למידה מעשית, לומדות ממוחשבות, "קפסולות למידה" (יחידת לימוד ממוקדת), הדרכה משולבת משחקים, סרטונים ומערכי הדרכה להדרכה עצמית בארגון הם רק חלק מהפתרונות שאנחנו יודעים לספק עבורכם.

 
לימודי ממונה בטיחות

לומדות בטיחות

שימוש בלומדות מאפשר לנו להעביר את הידע הנדרש בתחום הבטיחות באופן חווייתי ואטרקטיבי, תוך חיסכון בעלויות ובזמן- כל עובד מבצע את ההדרכה בזמן ובקצב המתאים לו
סרטוני הדרכה לקבלנים

סרטי הדרכה

אם תמונה שווה 1,000 מילים, כמה שווה סרטון וידאו? סרטון וידאו מאפשר לנו להעביר מסר, תהליך עבודה או כללי התנהגות בצורה ברורה וממוקדת.

הדרכות עבודה בגובה לעובדים

מערכת לניהול הלמידה

מערכת לניהול למידה מאפשרת לבצע בקרה ותיעוד מקיפים על ביצועי הלמידה של העובדים בתחום הבטיחות.

x

צור קשר

    דילוג לתוכן