דלג לתוכן דלג לפוטר

ממוני בטיחות כמקצוע מבוקש ובעל ערך

מהו ממונה בטיחות?

בטיחות בעבודה הינה אחד הנושאים החשובים ביותר בכל מקום עבודה. ממונה בטיחות בעבודה הוא כל אדם (או אישה) אשר סיימו בהצלחה הכשרה של ממונה בטיחות בעבודה והם מוסמכים לפקח על כל ההיבטים של בטיחות כגון: בטיחות אש, בטיחות פעילות, בטיחות ציוד, בטיחות מבנית וכדומה. ממונה בטיחות בעבודה אינו נדרש לנושאים בתחום הבטחון האישי, עליהם ממונים מאבטחים, שומרים וכדומה.

הוא עוסק בשמירה על כלל ציבור העובדים או המבקרים במקום ומוודא באמצעות עריכת ביקורות קבועות ותפעול עבודה שוטפת, כי כל האלמנטים במרחב שיש להם פוטנציאל סכנה, פועלים כראוי, עומדים בכל התקנים ההכרחיים ואינם מסכנים איש. במקומות גדולים, כמו למשל מרכזי קניות הומי אדם, שדות תעופה ואפילו אתר בניה מורכב, פועל צוות של אחראיים על הבטיחות, שלכל אחד מהם תחום אחריות שונה והם פועלים יחד בהרמוניה על-מנת שהמרחב כולו יהיה בטיחותי. במקרה כזה, לבוגרי קורס ממונה בטיחות בעבודה יש סיכוי להתקדם ולהיות ראש הצוות וכך לפקח הן על הבטיחות בשטח והן על עבודתם של הצוותים והאנשים הפועלים בהם.

בואו ללמוד מקצוע מבוקש ובעל ערך

קריירה בתחום של בטיחות בעבודה אינה דומה לשום מקצוע אחר שתוכלו לבחור עבור עצמכם. מדובר בתפקיד שכאשר מבצעים אותו כראוי והוא כולל ירידה לפרטים קטנים וקפדניים, יכול לתרום להצלת חיים ואין תחושה מתגמלת יותר מכך. מקומות העבודה מכירים בחשיבותו של ממונה בטיחות בעבודה, משום שהאינטרס של כל מקום כזה הוא לשמור על העובדים שלו בצורה אידיאלית ולוודא כי איש אינו נפגע במהלך העבודה.

מעבר לטרגדיות האישיות שעלולות להתרחש, עובדים שנפגעו בעבודה יכולים לתבוע את מקום העבודה בגין רשלנות ועילות אחרות ועלול להיווצר נזק של ממש לעסק ולרווחיו. לכן, קורס ממונה בטיחות מאפשר לכם להתברג בקלות בשלל מקומות עבודה וליצור לעצמכם תגמול כלכלי הולם עבור העבודה החשובה שאתם מבצעים. החשיבות שלכם תהיה ברורה הן לעובדים עצמם והן למקום העבודה וכך אתם זוכים לא רק לפרנסה משמעותית, אלא גם למקצוע עם יוקרה, כבוד וסיפוק.

כמו כן, מדובר במקצוע דינאמי ומעניין, שכן ממונה בטיחות בעבודה יכול לעבוד באותו מקום במשך שנים, אך לעבור מפרויקט לפרויקט עד שכל אחד מהם מסתיים בהצלחה. הדינאמיות הזו , יחד עם הביקוש הבלתי פוסק לבטיחות בעבודה, היא מה ששומרת על האתגר והעניין של ממונה הבטיחות.

כדי ללמוד את המקצוע בצורה מקיפה, שתאפשר לכם לצבור יוקרה ולממש את עצמכם, רצוי לעבור קורס ממונה בטיחות בעבודה בחברה מוכרת ואמינה בעלת שם וניסיון בתחום. בצורה כזו, אתם יכולים לדעת כי למדתם כל מה שיש לדעת על המקצוע וכעת רק נותר לכם לעבור לעבודה המעשית, להציל חיים על בסיס יומיומי ולדאוג לשלום הציבור.

פרסומים נוספים

x

צור קשר

    דילוג לתוכן