דלג לתוכןדלג לפוטר

חירום, חילוץ והצלה

החוק מחייב כל ארגון להיערך לאירוע חירום (שריפה, רעידת אדמה, פציעה, אירוע חומרים מסוכנים, אירוע טילים) בהתאם לסיכונים המאפיינים את האתר.

חלק מהערכות זו הינה הקמה צוות התערבות שידע "להכיל" כל אירוע עד הגעת כוחות החירום המקצועיים.

ה.ב בטיחות בעלת ניסיון רב, בהקמה, הדרכה ותרגול של צוותי חירום ייעודיים, ומעבירה הכשרות בנושא: עזרה ראשונה, אירוע חומ"ס, אירוע אש וחילוץ קל (מחלצי סע"ר)

יועצי בטיחות

יום עיון היערכות לאירוע חירום חילוץ סע"ר

נושא אירועי קריסה בעקבות רעידת אדמה או אירוע טילים תופס שיח רב בין ממוני הבטיחות אשר חלקם ממוני הג"א וכולם אחראים על בניית המענה בעת אירוע חרום (צוות החרום המפעלי).

הדרכות בעזרה ראשונה

המכללה לחירום והצלה של ה.ב בטיחות

חברת ה.ב בטיחות בשיתוף עם מכללת תעש מכשירה, מדריכה ומתרגלת צוותי חירום להתמודדות עם מגוון מצבי החירום ביניהם כיבוי אש, חילוץ מאירוע אש

teva_ergo1-e1502715617848

חירום, חילוץ והצלה בחברות ארגונים ומפעלים

חברת ה.ב בטיחות מכשירה, מדריכה ומתרגלת צוותי חירום להתמודדות עם מגוון מצבי החירום וביניהם כיבוי אש,חילוץ מאירוע אש, אירועי חומ"ס , השירות בנושא החירום ניתן בבית הלקוח ועל פי דרישת הלקוח.

לימודי ממונה בטיחות

צוות חירום – בעזרת ה.ב בטיחות נערכים בהתאם

צוות חירום הוא צוות הכולל עובדים ו/או מנהלים אשר אמור לתת מענה ראשוני בעת אירוע חירום עד להגעת הכוחות המקצועיים לאתר (מד"א ומכבי האש).

חדש! חירום בארגון בידיים של מקצוענים

מחפשים לשפר את מערך החירום בארגון, להכשיר צוותי חירום, להתאמן להעשיר ללמוד או לתרגל מגוון תחומים בעולם החירום? פנו אלינו.

x

צור קשר

    דילוג לתוכן